یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها

 

 


نظرات شما عزیزان:

هانی
ساعت22:48---23 فروردين 1395
از اول...سلام میکنم به همه خانوما آقایون و حضار محترم...بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خودم رو از جناب آقای یوسف که این نقاشیهای زیبا رو کشیدن اعلام میدارم...ولی ..عععععععهههههه...تازه اسم خودمو زاگرسو دیدم روی هواپیما..ععععععععععهههههه...اگه این کامنتم ریده مال شد دیگه نمیتونم یه دونه دیگه بدم
پاسخ:هزار تا هم کامنت برام بدی بازم کمه ههههههه گلی بخدا گل ....خیلی عزیزی یه دنیا خوشحالم کردی دارم از خوشحالی گریه میکنم...خخخخخخ البته چشام ذره ای خیس شد نگران نباش....مرسی تو و زاگرس یه دونه اید بخدا مرررررررررسی بهترین داداشای دنیا
پاسخ:این عکس کامنتت آخر منو میکشه پسر ...خیلی خنده هاشو دوست دارم


هانی
ساعت22:46---23 فروردين 1395
بازم سلام به همگی خانوما آقایون و سایر حضار محترم ....بدینوسیله مراتب قدردانی خودم رو از بابت این نقاشیایی که یوسف کشیدن اعلام میدارم امیدوارم ایشون همیشه موفق و سربلند باشن ...ولی..عععععععععععهههههههه....تاز
پاسخ:عزیزمی بخدا


هانی
ساعت22:45---23 فروردين 1395
بازم سلام به همگی خانوما آقایون و سایر حضار محترم ....بدینوسیله مراتب قدردانی خودم رو از بابت این نقاشیایی که یوسف کشیدن اعلام میدارم امیدوارم ایشون همیشه موفق و سربلند باشن ...ولی..عععععععععععهههههههه....تاز
پاسخ:سلوووووووووووووووووووووووووووم شاد باشی پسر که همیشه شادم میکنی


هانی
ساعت22:40---23 فروردين 1395
ععععععععهههههههههه....الان متوجه شدمممممممممممممم...اسم منو زاگی روی هواپیماسسسسسسسس..عععععععععههههه ههههههه...بخخخخخخخخخخدا الان دیدمممم...ععععههههههههه....من خلبانم زاگرسم وختی نشستیم فرودگاه کفشای هواپیمارو واکس میزنه...فک کنم عادلانه باشه
پاسخ:سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام....قربون خنده های خوشگل ات برم من داداشی.... راسی همه سلامها برا تونبودا...نصفش برا زاگرسه...مرسی گلم
پاسخ:بخدا هنرمند واقعی توهستی با این کلمات طنزت منو خوشحالم میکنی....قهرمان زندگیمی پسر ههههههههه مرسی داداش عزیزم


سارا
ساعت21:35---23 فروردين 1395
سلام آقایوسف واقعا زیباهستن خیلی ممنون که یکی از نقاشیاروبخاطر من گذاشتین.معلومه خیلی بخاطرشون وقت گذاشتین بخاطرنقاشی زاگرسم ممنون هانی بهش قول داده نشون بده
آقایوسف بازم ازتون تشکرمیکنم.
پاسخ:سلام سلام سلام آجی سارای مهربونم و سلام سلام سلام داداش زاگرس عزیزتر از جانم....خوب هستین ؟؟ سلام آجی سارا خوبی دختر ؟ از درساتون چه خبر؟ تورو خدا سعی کنین فکر هیچی نباشین بجز درس ...تا زود زود پزشک بشین و منم بشنوم و شاد شم....مرسی از بابت نظرتون... اون نقاشی هم قابل شمارو نداره آجی سارا....اون نقاشیو همینجوری گذاشتم...شما باید یه نقاشی به انتخاب خودتون انتخاب کنید تا براتون نقاشی کنم....لطفا حتما حتما حتما یه عکس یا هر چیزی که دوستدارین نقاشی کنم،انتخاب کنید تا براتون نقاشی کنم...منتظر هستم... یه دنیا خوشحالم کردی نظر گذاشتی آجی سارا....بازم بیاییاآآآآآآآآآآآ کامنت بنویسی مرسی آجی گلم....اگه با داداشم زاگرس صحبت کردید حتما سلام منو بهش برسونید....بازم ممنون مرسی تشکر موفق باشی آجی موفق و سربلند و شاد باشی ایشاالله


افعی
ساعت20:54---23 فروردين 1395
سلام آقا یوسف خسته نباشین

چطورین با زحمتای ما؟آقایوسف واقعا جاخوردم عکس افعی رو ادامه مطلب دیدم واقعا هنرمند هستین

امیدوارم خصوصی منو هم بخونین
پاسخ:سلام آقای دکتر نادر عزیز و مهربون ...مرسی من خوبم عزیز ...امیدوارم شما هم حالتون خوب باشه...اگه نقاشیتون رو بد کشیده باشم به بزرگواری خودتون ببخشین...وقت زیادی نداشتم ...هر وخ وخ کردم یه افعی ذخیره کردم که دهانش بازه و زهر میندازه و قشنگه حتما اونم سر فرصت براتون میکشم....کامنت خصوصی تون رو هم خوندم مرسی از لطفتون حتما حتما به حرفاتون عمل میکنم ...از صمیم قلبم بهشون عمل میکنم...راسی آقای دکتر ،این داداشم هانی کل زندگی منه بیشتر از کل دنیا دوسشدارم و براش احترام قائلم...این هانی بود که بهم روحیه داد تا دوباره کشیدن نقاشی رو ادامه بدم....بازم ممنون که قابل دونستی و زحمت کشیدی برامون کامنت گذاشتین مرسی ممنونم


آریا
ساعت20:07---23 فروردين 1395
سلام اقا یوسف خیلی خیلی ممنون دستت دردنکنه واقعا خوشحال شدیم واقعا قشنگن عالی هستن همشون زحمت کشیدین

اقایوسف شرمنده یه کم دیر اومدیم نظر بدیم.هانی ولی بهمون خبرداد نقاشیاروکامل کردین
پاسخ:سلام ممنونم
پاسخ:آریا اگه از رنگ نقاشیت خوشت نیومده بگو بهم تا هر رنگی که بگی بزنم....مرسی
پاسخ:فدای داداش عزیزم آریا


آرین
ساعت19:58---23 فروردين 1395
آقامهندس دمت گرم گل کاشتی این هانی اگه نصف نقاشیتو بلد بود با کسی حرف نمیزد عقده نقاشی داره
پاسخ:سلام ممنونم
پاسخ:هانی هیچوخ عقده ای نمیشه...هههههه....بخدا اون تک پسره...این نقاشیهامم مدیون داداش هانی هستم که تشویقم کرد دوباره نقاشی رو شروع کنم...اندازه کل دنیا دوسشدارم....مرررسی


آریا
ساعت18:04---22 فروردين 1395
سلام آقایوسف واقعا هیجان زدمون کردین دستتون دردنکنه آقا

به قول هانی چیزی که زیاده عکس ولی نقاشی یه چیز دیگس آقایوسف واقعا منتظریم ببینیم کاملشون چطوری میشه
واقعا دستتون دردنکنه
پاسخ:سلام سلام داداش آرین عزیزم ....خدارو شکر که خوشتون اومد...دارم میرم کاملشون کنم ایشاالله بتونم امشب نهایتا تاساعت 12 تمومش کنم....مرسی از بابت کامنت خوشگل ات
پاسخ:واای قرمز رنگ شد... فدای داداش آریای عزیزم مرسی


آرین
ساعت18:00---22 فروردين 1395
مامنتظر دومیش هستیم مامنتظر دومیش هستیم
پاسخ:سلام سلام داداش آرین عزیزم فدات بشم عزیزم... چشم الان برم دومیش رو آماده کنم ....مرسی از کامنت خوشگل ات داداشی


افعی
ساعت15:19---22 فروردين 1395
سلام اقایوسف هنرمند

بسیارزیباکشیدین وکاملامشخصه روشون کارشده

اقایوسف ازتون خواهشی دارم اگر امکانش هست تلاش نهایی نقاشی من رو از نمای کمی نزدیکتر تصویرکنین چون تصمیم دارم ازش برای اواتار کامنتهام استفاده کنم

بسیاربسیارسپاسگذارم
پاسخ:سلام آقای دکتر عزیز ...ممنونم که مارو قابل دونستین و کامنت نوشتین...خب حالا ببینم چیکار میتونم انجام بدم بنظرم اگه زومش کنم و اینجا بزارم کیفیتش از نمای نزدیک تر دیده میشه ....باشه حتما اینکارو میکنم...مرسی از بابت کامنتتون...


ملینا
ساعت0:57---22 فروردين 1395
سلام دادش یوسف خوبی؟
خیلی از این نقاشی ها خوشم اومد
واقعا نقاشی های قشنگی میکشی
پاسخ:سلام آجی ملینای عزیز و مهربون ممنونم من خوبم و امیدوارم شماهم خوب باشین...مرسی خوشحالم که خوشتون اومده...راسی فردا هم مرحله دومشو میکشم حتما لطفا بیا ببین...مرسی از کامنت خوشگل ات...یه دنیا ممنونم


هانی
ساعت22:22---21 فروردين 1395
سلام...ببخشید دیر شد کامنتم...آخه باید جواب کامنت میدادم دوبارم وسط جواب کامنت مدیریتم ایرور502داد...وبلاگ منه دیگه...خوب...افعی که عالیه...پولک پولکای بدنش که معلومه خیلی کار برده...خوب..شمشیر هاتوری هانزوی آریا با تیغ پرنده...خیلی قشنگه تیز بودنش از ظاهرش معلومه...من شمشیرهای سامورایی و سبک مبارزه ساموراییا رو خیلی دوس دارم...عاشق شمشیر یاماتو هستم...گیتار برقی...خیلی خوبه..تقریبا هر آهنگی با گیتاربرقی اجرا بشه عالی میشه مخصوصا متال...خوب..خانومه...یه کم عصبانیه...معلومه که خیلی وقت پیش کشیدیش...قشنگه....خوب...بمب افکن عالیه منتظرم روش کارکنی تا بیاد بیرون از کاغذ.....ولی..نی نی..وای وای وای...بازم وای وای وای وا وا وای وای...قربونش برممممممممممممممممممممم...یه کلام...مال خوده خوده خودمه...همشون عالین پسررررررررررررررررررر
پاسخ:سلام عزیزترین رفیقم خوبی داداشی؟عکس کامنتت رو خیلی دوستدارم منو به یاد خنده های شاد تو میندازه....مرسی .... داداش هانی ممنونم که از نقاشیهام تعریف میکنی چشات خوشگل میبینن چشم آبی... اون نی نی خیلی خیلی سخت بود برام حالا نمیدونم مرحله دومش شبیح اش باشه یا نه ...سعی خودمو میکنم...امیدوارم بقیه داداشام و آجیهام هم از نقاشیها خوششون بیاد...خوشحالی تو و اونا برام آرزومه...مخصوصا تو که میخام همیشه خنده رو باشی ....مرسی از بابت کامنتت یه دنیا ممنونم ازت
پاسخ:راسی الان ساعت 11و 12 دیقه شبه تا به الان منتظر بچه ها بودم تا کامنتشون بی جواب نمونه بعدا برم حموم ... ولی فعلا خبری ازشون نشد....خب داداشا و آجیها....من رفتم اگه کامنت دادید من نیستم تا جواب بدم حتما فردا جواب کامنتاتونو میدم ....مرسی از همتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 21 فروردين 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 7781
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1